Thursday, September 20, 2012

Mim**

Bir dedektif misali itina ile mimleri takip eden,bu mimi yapmama vesile olan ÇATI KATI blogunun sahibesi Duygu'cuğuma sevgiler diyerek başlıyorum yazıma;)

Bu mim olayını kim bulduysa pek iyi yapmış.Hem bloglar arası iletişim sağlarken,blog sahipleri hakkında da bilgiler veriyor bize.Bu kez son derece eğlenceli bir mim var karşınızda.Kimleri mimleyeceğimi henüz bilemiyorum yazı boyunca düşüncem umarım mimlenmemiş sahibelere denk getiririm.Haydi bakalım başlayalım:)

Günün nasıl geçti?


 Son derece eğlenceli ama bir o kadar yorucuydu.Ablasının bi tanesiyle son tatil günümüzü kendimize ayıralım deyip Cepa'nın yolları tutuldu.Tipik kız kıza geçirilen bol alışverişli minik minik dedikodulu yiyip içmeli bir gündü;)

İsim vermeden bahset!


Hangi birinden bahsedeyim anacım! En iyisi en mutlu edenden konuşmak Can'dır o...

Neden hep cam kenarı?


Yolculukta kendimle olmayı seviyorum.Yanımdan geçip gitsin ardımda bıraktıklarım.Cama yastığımı koyup uyuyabileyim rahatça hemen varayım gideceğim yere başka neden yok:))

Bugün kendin için ne yaptın?

Aylardır gözümün kaldığı o çantayı kendimin yaptım, kemer kutuma cici cici bir sürü kemer ekledim, bi de bi güzel yedim karnımı şişirdim arkadaş:)

Twitter ana sayfanı aç, ilk gözüne takılan..


Kocaman bir hiç çünkü twitter hesabım yok:/

Düşün ki o bunu okuyacak...

Kavuştuğumuzda o tipini hüpleteceğimi bil bide artık uzaklara gitmek zorunda kalma..

Kahkaha atmana sebep olan karikatürler






















































Klavyeye bakmadan bir şeyler yaz...


ne yazsam bişemedim

Bir cümle düşün sonra kelimelerin yerlerini değiştirerek yaz


aklıma yazdım olacaksın benim abiye:)))))

Ctrl+V yap


Mevlana Der ki;

Üzülme ve kızma hiç kimseye,

Yaptıklarından dolayı…

Aksine teşekkür et ihanet edenlere;

Sadakati öğrettikleri için…

Minnet duy yalancılara;

Doğrunun farkına varmanı sağladıkları için…

Mutsuz edenlere dua et;

Mutluluğu daha derin hissettirdikleri için…

Herkesi sev;

Yaşamına iyi kötü bir anlam kattıkları için…

Hayat bu yüzden daha güzel,

Siyahla Beyazı farkettirdiği için… !!


Kimleri mimledim bakalım:)

 ! ! ! ♕ Süslü Püslü ♕ ! ! !

 engineer in wonderful world

 RoSeSaPLiNg

 ♥ Nerwen ♥

 Yağmur Sonrası Toprak Kokusu

Ben sıramı savdım haydi size kolay gelsin:*****



No comments:

Post a Comment